Thursday, May 21, 2009

Saya Cuba lagi - Kayveas

SEREMBAN - Presiden Parti Progresif Penduduk (PPP) Datuk M.Kayveas berkata beliau akan cuba menyelesaikan masalah dengan tujuh anggota parti itu termasuk Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk T. Murugiah yang dipecat oleh Lembaga Disiplin kerana didakwa melakukan pelbagai kesalahan dalam parti.

"Di sini, saya sekali lagi meminta mereka untuk membuat rayuan. Mereka ada deadline sehingga 30 Mei ini untuk berbuat demikian. Walaupun kita tahu dua daripada mereka sudah menyatakan dalam akhbar bahawa mereka tidak akan membuat rayuan tetapi saya minta mereka supaya jangan tunggu deadline," katanya kepada pemberita di sini Rabu.

Beliau yang ditemui selepas merasmikan Konvensyen PPP Negeri Sembilan 2009 di sini berkata dalam hubungan ini, mereka perlu mengikut peraturan dalam perlembagaan parti. Tan Sri Muhyiddin Yassin sebelum ini berharap parti komponen BN tidak merapu ketika mengeluarkan kenyataan. walaupun sebelum ini belaiu sendiri (Muhyiddin telah mengeluarkan kenyataan mengelirukan ahli MCA.

No comments:

Post a Comment