Saturday, June 20, 2009

1 Julai , Malaysia Pasti Meletup

Johor Bahru - 1hb Julai 2009, perbicaraan atas dakwaan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dituduh meliwat Mhd Saiful akan didengar oleh Mahkamah. Kes ini telah menghangatkan Piliharaya kecil permatang Pauh. Malangnya Saiful menjadi bahan cemuhan masyarakat setelah imam yang menjadi saksi sumpahnya mendakwa 'berlaku muslihat di belakang tabir'.

Mohd Saiful menulis dalam blognya lagi: "Tidak terkata.. Jika ditakdirkan kes ini digugurkan di mahkamah dunia, tidak mengapa, saya reda. "Kerana kelak semasa di Mahsyar pasti akan dibicarakan juga. " Agak sahdu dan merintih tulas Saiful diblognya.

Namun Johor Daily dapati, mungkin beberapa pekara menjadi perhatian rakyat Malaysia jika kes ini diteruskan :

1. Tarikh, masa , tujuan dan tujuan berjumpa Datuk Seri Najib Razak. Dan berapa kali berjumpa Najib ( Selepas dan sebelum pengakuan).
2. Menangkis dakwaan bukti Mohd Saiful berbelanja secara mewah selepas pengakuan itu.
3. Cara Mohd. Saiful diliwat dan saiz kemaluan Anwar Ibrahim.
4. Pengakuan Doktor tiada bukti diliwat.
5. Mengapa mendakwa Anwar di Mahkamah sivil sedangkan ia pertuduhan mengaitkan sumpah dan Agama Islam (tiada bukti teknikal).
6. Selepas dakwaan tersebut siapa yang menaja 'kemewahan' Saiful.

Dan yang paling sensasi...

7. Apakah tindakbalas emosi ketika diliwat.

Johor Daily percaya, ketika ini sedah tentu Saiful dalam kebinggungan seperti yang dialami oleh Azizan. Dimaklumkan, ada anak gadis yang pernah terserempak dengan Saiful terus tersenyum-senyum sambil berbisik-bisik.

Adakah ia akan mempengaruhi pilihanraya kecil di Manek Urai. Kita tunggu dan lihat keputusannya. Yang pasti Pahang Daily masih tersenyum menunggu saman dari Saiful.

2 comments:

  1. Pelik betul! bila muncul saja PRK di mana mana, badut mangkuk ayun Saifool's ni pun mula bersuara.

    ReplyDelete
  2. member pencen keramatJune 22, 2009 at 1:13 PM

    Jantan Murahan

    ReplyDelete