Thursday, June 25, 2009

AMK Gelang Patah Bidas Blog AMK Pusat

Johor Bahru - Angkatan Muda Keadilan (AMK) parti Keadilan Rakyat telah menerima teguran terbuka AMK Gelang Patah yang menyentuh tentang kelesuan blog tersebut. AMK Gelang Patah menulis dalam blognya ," Menghampakan!!!! Itulah perasaan pengunjung Laman web Angkatan Muda Keadilan Malaysia yang kelihatan ‘lesu” berikutan tiada berita terkini yang disiarkan. Berita terakhir adalah pada 6 Mei 2009 jam 7:38 pm berkaitan dengan Isu Perak. "

Dengan tegas blog AMK Gelang Patah mencadangkan, "...Exco yang bertanggungjawab membuat “copy n paste” dari laman web/blog AMK Negeri/Bahagian dari seluruh Malaysia."

Sementara itu ketika Johor Daily menghubungi Setiausaha AMK Pusat, Zulfikar Ali Arifin beliau berkata, "pekara tersebut amat mendukacitakan ". Didalam blog AMK Pusat, moderator menyatakan maaf diatas bidasan AMK Gelang Patah itu dengan menulis, "Bagi pihak Moderator AMK Malaysia, saya akui kelemahan dan akan cuba diperbaiki dengan segera. Harap maklum bahawa pihak kami mengalami masalah serius untuk ‘daftar masuk’ ke Web AMK Malaysia dimana ianya telah digodam terus menerus oleh pihak yang tidak bertanggungjawab".

Mengenai blog AMK Johor yang telah ditutup lebih kurang sebulan, Ketua AMK Johor Zabidie Abas berkata, " ia akan dibuka semua setelah masalah teknikal selesai", katanya kepada Johor Daily.

Zabidie menegaskan, " ahli AMK Johor boleh melawat blog AMK Gelang Patah atau blog dairi peribadinya jika ingin mengetahui maklumat dan berita semasa". Mengenai teguran blog Gelang Patah itu beliau akan memohon maaf kepada AMK Pusat kerana sepatutnya ia bincangkan melalui mesyuarat.

No comments:

Post a Comment