Monday, June 29, 2009

'Dulu Tolong Sekarang Along' Makin Menganas

Johor Bahru - Buku 'Dulu Tolong Sekarang Along' tulisan Mazlan Aliman, Ahli Jawatankuasa PAS Pusat memberi tekanan yang hebat kepada Kerajaan Malaysia dan Felda Beliau yang merupakan Presiden Anak Peneroka Felda (ANAK) dengan lantang membidas pengurusan Felda didalam buku tersebut. Sememang anak peneroka Felda Bukit Ramun , Kulai, Johor ini menantikan untuk disaman katanya diceramah-ceramah anjuran Pakatan Rakyat.

Tegas Mazlan, biar semua rakyat tahu bahawa Felda selama ini melakukan penipuan terancang peneroka Felda dan anak-anak peneroka. Zabidie Abas selaku Setiausaha Agung ANAK dan Ketua AMK Johor berkata, "ANAK bersedia disemua gelangang untuk menuntut kebenaran, wang kami yang ditipu perlu dipulangkan".

Zabidie berkata," sejak ANAK ditubuhkan, kami menerima runggutan dari seluruh Malaysia mengenai penindasan Felda, saman tersebut memberi peluang Felda dan Barisan Nasional untuk berhujah menangkis angka-angka yang kami sebutkan."

Zabidie berkata terdapat beberapa Felda di Johor dan Pahang sedang merancang untuk menyaman Felda diatas penyelewengan yang dilakukan oleh pengurusan Felda.

No comments:

Post a Comment